torsdag den 28. november 2013

Mellemlanding

Kære alle,

Jeg er nu ankommet til Bangkok, og er (efter lang tids besvær!) blevet tjekket ind på et hotel, hvor vi kan nå at sove, spise og tage en lur inden den næste mellemlanding i Auckland.

Turen fra Kastrup hertil gik fint - men 10 t. i en flyver er og bliver bare aldrig sjovt, desværre. De fleste kunne ikke få sovet på flyveren, derfor er alle meget trætte, da klokken er 02.00 i vores hoveder, og 08.00 her i Bangkok.
Overraskende nok var temperaturen udenfor da vi landede kl. 06.00 i morges 25 grader Celcius, hvilket jo er den vildeste omvæltning fra kolde DK.

Vi skal med flyveren kl. 18.45 mod Auckland - en flyvetur på lidt over de 11 timer. På nuværende tidspunkt er det en meget uoverskuelig tanke, men heldigvis er der en del gode film/serier at se ombord på flyveren.

Jeg ville hjertens gerne lægge et billede eller to op fra hotelværelset, men jeg er simpelthen for træt til at finde min ledning til computeren - så det må I få senere.

Nu vil jeg gå i seng. Og så vil jeg rejse videre bagefter!

1 mellemlanding down - 1 to go!

//Lucinda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar